2011. január 28., péntek

Díjak!

Sziasztok!
Nagy lemaradásaim vannak díjak terén :S De most bepótolom :D
4. Díjam
Ezt a díjat Detty-től kaptam. Köszönöm!


5.Díj
Ezt szintén Detty-től kaptam :)
6. Díj
Nos ezt a díjat Kitty-től, Detty- től, Musafan-tól, Nora017-től és Kriszti-től kaptam! Köszönöm Mindnyájatoknak! Jól esik, hogy ennyien gondoltakok a történeteimre :)

7.Díj
És végül köszönöm Kitty-nek!!

Vége a díjözönnek :D Tényleg nagyon-nagyon köszönöm Mindenkinek, aki a díjat küldte, követi a blogom, komit ír, vagy csak egyszerűen olvas és itt van nekem :)
Nem tudom, hogy ilyenkor hogyan érvényesül a szabály, hogy írjak magamról és küldjem tovább. :D De írok 5 dolgot magamról:
IMÁDOK:
- Olvasni.
- Blogokat írni és olvasni egyaránt.
- Zenét hallgatni.
- A barátaimmal és a családommal lenni.
- Csokit enni (minden mennyiségben xD)

Akiknek küldöm a díjakat:
Minden olvasómnak és kiemelek párat :)

Egyik kedvenc olvasóm és egyben bétám: Kitty
Legjobb barátnőm aki egy fantasztikus történetet ír: Detty
Még egy olvasó akit imádok. Odavan Jasperért akiről a története is szól : Musafan
Nagyon kedves lány akivel sikerült összebarátkoznom és ráadásul egy nagyon jó történet szerzője is:Nora017
Ismét egy szuper történet írója és egy nagyon aranyos lány. : Kriszti
Két eszméletlenül jó történet szerzője, és fantasztikus képzelőerővel rendelkezik: Dreamworks, igazából Zoey, de nem tudom megszokni :D
Egy nagyon szomorú mégis szuper történet szerzője: Lena

Egyenlőre ennyi és remélem senkit sem hagytam ki :S Annyi jó blog van, hogy már lehetetlen mindet leírni... Remélem nem untattalak benneteket nagyon :)
És ami mindenkit érdekel... A Friss szombat este és vasárnap  körül várható :)
Pussz Szasza

7 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, de most mi van?? :D Melyik díjat kaptam most meg? hehe amúgy még tegnap raktam fel valamit, de azóta írtál is chatbe, de alá nem úgyhogy nem tudom láttad-e. Na húzok.
    Ciao

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszönöm szépen a díjat, nagyon aranyos tőled!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Detty: Szerintem nem láttam, szóval megnézem :D Mindegyiket :D:D Bár kettőt te csináltál, egy már megvan szóval csak egyet!!
    Kriszti: Szívesen :)

    VálaszTörlés
  4. de édes vagy nagyon szépen köszönöm!
    ez nagyon kedves tőled!

    puszi
    Léna

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen♥
    egész meghatódtam :)

    VálaszTörlés
  6. Jah értem köszi. Bár az én történetem csöppet sem mondható szívszorítónak, szóval egyet sem XDXDXDXD De azért köszi!

    VálaszTörlés
  7. Szívesen :) Detty: szívszorító amikor vége van a fejinek xD

    VálaszTörlés